fata noptii

revista blogurilor

Din manuscrisul unui nemuritor

„Visul este al muritorului, gândirea a nemuritorului. Muritorul poate fi spiritual, nemuritorul e original. Real este muritorul, ideal este nemuritorul. Și dacă totul în lume se transformă, cum ar putea gândirea tocmai să dispară? Or, nu este gândirea forma cea mai la îndemână de nemurire?”

n-icoane

Articol publicat în ediția 11-12/2018 a revistei Viața Românească: http://www.viataromaneasca.eu/

Cronica ideilor

Nu știu din ce pricină sau dacă este numai o întâmplare, dar anul acesta am primit mai multe manuscrise decât în toată viața laolaltă. Doar nu sunt editor, ci un cititor oarecare și totuși autorii îmi încredințează cărțile lor din fașă. Pentru unii, sunt singurul lector, pentru alții, unul din câțiva. Dar asta contează și nu prea. Poate în ritmul acesta, mă gândesc când obosesc, voi ajunge să citesc mai multe manuscrise decât volume deja publicate. Nici nu m-aș plânge dacă în joc nu ar fi ochii mei, și așa bolnavi, și așa suprasolicitați de prea mult stat în fața ecranului laptopului. Tot de nevoie…

Într-o zi, am primit un manuscris doldora de idei (iar eu când am văzut ce multe sunt, am imprimat repede textul). Autorul mi-a mărturisit că tocmai i-l refuzase un editor. Motivul: e prea…

Vezi articolul original 1.169 de cuvinte mai mult

Lasă un comentariu

informatie

Această înregistrare a fost postată la februarie 3, 2019 de în Nicoleta Dabija şi etichetată , , , , .

pagerank

Fatanoptii.wordpress.com Pagerank

Statistică

  • 16.895 hits

23.06.2014

Flag Counter

Arhive

Follow fata noptii on WordPress.com