fata noptii

revista blogurilor

„Îndrăgostitul…” s-a lansat la Iași

„Un pas bun cred totuşi că am făcut. De azi, îi dau voie minţii mele să nu mai fie sclipitoare. Şi n-o să-mi fie nici rușine să recunosc că nu am, de exemplu, o gândire capabilă să câştige multe bătălii intelectuale, nu e nici atât de cultivată cât mi-ar conveni, nici în stare de a sintetiza cum trebuie un domeniu. O ajută destul intuiţia şi sensibilitatea, care sunt în aceeaşi măsură ori poate chiar mai mult ale mele.”

n-icoane

Recunosc, mi-a fost teamă că voi vorbi singură la lansarea cărții mele, „Îndrăgostitul cu o sută de chipuri”. Și chiar în timpul lansării, scaunele din fața scenei s-au umplut miraculos. Pe urmă, au fost cei de pe scenă care m-au emoționat, căci mi s-a părut că nu merit toate cuvintele acelea frumoase. Și apoi am fost eu, care nu știu ce am spus, dar știu că am citit un fragment care i-a făcut pe oameni să vibreze. Și, da, a fost minunat! Mulțumesc tuturor celor care ați făcut cumva și ați venit, ca să mă vindecați de singurătate! O reverență!

71247473_461895891201568_6260169095983923200_n

„Îndrăgostitul cu o sută de chipuri”, Cartea Românească Educațional, Iași, 2019, nu e o carte de dragoste, cum cred unii, ci o carte cu idei și din idei.

IMG_0013

Fragmentul citit:

„Între calităţile umane, cea de care nu ne lăsăm desprinşi nici cu forţa, apărând-o ca pe o comoară abia dezgropată…

Vezi articolul original 541 de cuvinte mai mult

Lasă un comentariu

informatie

Această înregistrare a fost postată la octombrie 9, 2019 de în Uncategorized.

pagerank

Fatanoptii.wordpress.com Pagerank

Statistică

  • 16.891 hits

23.06.2014

Flag Counter

Arhive

Follow fata noptii on WordPress.com