fata noptii

revista blogurilor

Negru și roșu – Ioan T. Morar

ImageDin nou, o concepție greșit percepută și o atitudine strâmb luată mi-au fost eradicate de un simplu sfat, ba chiar recomandare a unui amic, C.P. . Ioan T Morar a fost până deunăzi, în concepția mea, doar un simplu om de televiziune, cu glumițe de calitate îndoielnică vărsate pentru un public larg. Ba mai mult, în urmă cu câteva luni, mi-a trecut prin mână și o carte de-a sa, Lindenfeld, (Polirom, 2005) căreia nu i-am acordat deloc credit, trântind-o într-un colț prăfos al bibliotecii mele personale. Ei bine, toate aceste bariere subliminal impuse, care inițial păreau a fi imuabile, mi-au fost înlăturate de mesajul convingător din cronica lui C.P. despre cartea care tocmai a cunoscut lumina tiparului, Negru și roșu, semnată de Ioan T. Morar.
Îmbrăcând haina interpidității dar și a scepticismului, am intrat în tabloul, neașteptat de bine realizat, al unei bucăți din istoria controversată…

Vezi articolul original 399 de cuvinte mai mult

Lasă un comentariu

informatie

Această înregistrare a fost postată la mai 16, 2014 de în Chintesenţa Literară şi etichetată , , , , .

pagerank

Fatanoptii.wordpress.com Pagerank

Statistică

  • 16.893 hits

23.06.2014

Flag Counter

Arhive

Follow fata noptii on WordPress.com