fata noptii

revista blogurilor

Iertare, iertare, iertare!


Primul gest, impulsionat de aceste lecturi, a fost să-l sun pe tata, care, ascultându-mă, mi-a zis: „Da știam și despre cântec, dar unul ca acesta putea fi dedicat oricărui altui cetățean care iubește și respectă limba română. Primul poem, – da, acela cu siguranță mă face să mâ simt mândru că Vieru s-a gândit și la mine!”

GriArg

* * *

Știam că în unul dintre „Pomelnicele” despre care vorbește Constantin Tănase e și un poem dedicat lui Ion Ciocanu. L-am căutat, pentru că îmi era dor să-l recitesc.

Sigur, am găsit poemul „Fericit…”, despre care știam:

  • * * *          Lui Ion Ciocanu

Fericit cel ce s-a șters

De steaua din frunte

Ca de scuipatul dracului!

Fericit cel care

Și-a alipit sufletul

De steaua din cer

Ca de focul din vatră!

Fericit cel care-a găsit drumul!

Grigore Vieru, Strigat-am către Tine, București-Chișinău, Litera Internațional, 2002, pag. 237.

***

Primul gest, impulsionat de aceste lecturi, a fost să-l sun pe tata, care, ascultându-mă, mi-a zis: „Da știam și despre cântec, dar unul ca acesta putea fi dedicat oricărui altui cetățean care iubește și respectă limba română. Primul poem, – da, acela cu siguranță mă face să mâ simt mândru că Vieru s-a gândit și…

Vezi articol original 118 cuvinte mai mult

Un comentariu la “Iertare, iertare, iertare!

  1. CiGriArg
    Februarie 14, 2017

    Mulțumesc! 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Ianuarie 30, 2017 de în Uncategorized.

pagerank

Fatanoptii.wordpress.com Pagerank

Statistică

  • 7,999 hits

23.06.2014

Flag Counter

Arhive

Follow fata noptii on WordPress.com
