fata noptii

revista blogurilor

Când enigmele visării mă-nvolburau


Denisa Aricescu

Când enigmele visării mă-nvolburau

Dintre dorinţele pe care le-am avut odinioară,
Doar zâmbetul dimineţii le-a mângâiat.
Pe asfalt,
Rugăminţile ardeau în tăcere,
Departe plângând în noaptea de foc…
Buzunarul de catifea dezlipea speranţele în urma mea,
Lăsându-le să se joace în zilele cu dor.
Aeriseam ideile lipsite de orice însemnătate,
Cântau în cor pe notele înalte…
Mă blocam în tăcere, în cuvinte şi-n ritm
Ce folos şi ce timp ?!
Se pierdeau orele când poposeam în gândul serii,
Minutele stingeau enigmele visării.

Vezi articol original

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Martie 27, 2015 de în Denisa Aricescu şi etichetată , .

pagerank

Fatanoptii.wordpress.com Pagerank

Statistică

  • 8,042 hits

23.06.2014

Flag Counter

Arhive

Follow fata noptii on WordPress.com
