fata noptii

revista blogurilor

Respirăm aerul de sub fluturi(1.metaforă)


Alături ne privesc florile de mucegai(30.oximoron) ce tot cresc de când ne-am cunoscut. Mirosul lor mă scoate uneori din casă și îmi vine să fug. Dar mă opresc și privesc în jur,în mine zboară fluturi și nu îmi găsesc locul, mereu aștept privind în depărtare. Sus e cerul nalt și plin de păsări călătoare, căzută la pământul strig: Luați-mă cu voi cocoare!

Victorița

Cine sunt eu? Suflet? Cuvânt? Oase?(2.elipsă)Sunt un om ca și tine. Trăiesc, iubesc, sper. Plus la toate, mai sunt vândută, trădată, ucisă. Sunt un fir de nisip, dar fără mine mai gol va fi pustiul…(3.puncte de suspensie) Trăiesc o viață dureros de dulce (4.oximoron). În guvern se fură, în parlament se fură, în justiție se fură, până și din Biserică se fură(5.epifora). Nu este aceasta subiectul principal al acestui text, dar devine dureros când omul clădește cu cheltuială și sudori colosale drumuri de fier, spre a se transporta pe sine; atunci eu unul declar că omul și-a pierdut cel mai scump odor al inteligenței sale(6.perifrază).De la o vreme încoace a intrat noaptea în suflet(7.sinecdocă) și nu e atât de departe, căci o simt pe zi ce trece mai aproape(8.litot). Toți cei din jur îi văd așezați pe prispa(9.regionalism) bunicii judecându-mi acțiunile. Și dacă mă voi pierde? Tu cel care mă…

Vezi articol original 381 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Martie 23, 2015 de în Uncategorized.

pagerank

Fatanoptii.wordpress.com Pagerank

Statistică

  • 7,976 hits

23.06.2014

Flag Counter

Arhive

Follow fata noptii on WordPress.com
