fata noptii

revista blogurilor

Visurile se împlinesc într-o zi de vineri


Colțul Cultural

Într-o zi de vineri, 20 martie, mi-am împărtășit un vis, am eliberat un porumbel mesager care să ducă invitația mea la reflecție tuturor oamenilor buni pe care i-a întâlnit și care îi vor apărea în drum, pe viitor. Fundalul pe care s-a desfășurat acest eveniment a stat sub semnul prieteniei, contextul ales purtând semnătura fericirii, deoarece ieri a fost ziua în care, oficial, ne-am dat voie să fim fericiți. Ziua Mondială a Fericirii. Tot ieri, am trecut și un prag simbolic, echinocțiul de primăvară. Unde mai pui că s-a nimerit și cu eclipsa parțială de soare? Alegerea datei lansării, cu toate semnificațiile ei, s-a făcut la nivel înalt, sau a fost predestinată. Pentru mine, ziua aleasă, a avut rolul de a mă dezvălui în fața tuturor celor prezenți, de a mă descărca, de a da jos din mine pe cel ce sunt cu adevărat.

Vezi articol original 1.585 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Martie 22, 2015 de în Uncategorized.

pagerank

Fatanoptii.wordpress.com Pagerank

Statistică

  • 7,971 hits

23.06.2014

Flag Counter

Arhive

Follow fata noptii on WordPress.com
