fata noptii

revista blogurilor

Când eşti, sunt.


Diana Culic

Diana Culic

Când eşti, n-am nevoie de haine. Mâinile tale îmi îmbracă talia, iar asta e suficient.

N-am nevoie nici de machiaj, căci buzele tale îmi conturează faţa în cel mai perfect mod.

Nu văd de ce mi-ar trebui apă. Îmi iau tot ce vreau din seva ta.

Mâncarea nici nu intră în discuţie. N-avem loc în stomac de aşa ceva. Acolo e locul fluturilor.

Când eşti, nu număr orele. Nici zilele. Căci n-am timp de timp.

Nici de cărţi n-am nevoie. Citindu-te pe tine, învăţ Viaţa însăşi.

Nici de aer n-am nevoie când eşti. Îmi ajunge aerul pe care mi-l dai tu, când îmi vorbeşti.

Când eşti, n-am nevoie nici de lună şi nici de stele pe cer. Ce-ar mai putea lumina, în prezenţa ochilor tăi?

N-am nevoie nici de  amintiri. Nici una nu ar reuşi să egaleze prezentul, oricum.

Să nu mai zic de ziua de mâine… Dar parcă am…

Vezi articol original 31 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la August 24, 2014 de în Diana Culic şi etichetată , , .

pagerank

Fatanoptii.wordpress.com Pagerank

Statistică

  • 7,999 hits

23.06.2014

Flag Counter

Arhive

Follow fata noptii on WordPress.com
