fata noptii

revista blogurilor

“Revoluţia română a fost miracolul prin care orbul a văzut, mutul a vorbit, surdul a auzit … ”


Adrian Alui Gheorghe

– Dialog cu scriitorul Adrian ALUI GHEORGHE
“Dacă în Caragiale un personaj spune că revoluţia s-a amînat din cauza vremii nefavorabile, eu pot să spun că nu am amînat meandrele destinului din cauza revoluţiei”
– Mi-aduc aminte că, în seara zilei de 28 decembrie 1989, te-ai înfiinţat în redacţia Ceahlăul (eram amîndoi de serviciu acolo!) împreună cu o frumoasă fată pe care o ţineai de mînă. Şi mi-ai spus dintr-o dată: “Dom` Viorel, astăzi, noi doi, ne-am căsătorit…”.  Şi ai scos dintr-o sacoşă o damigeană de 3 litri cu muscat-ottonel, pe care am băut-o, cei din redacţie, în cinstea acestui frumos eveniment. A fost o întîmplare absolut unică şi pentru mine…

Vezi articol original 4.088 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

pagerank

Fatanoptii.wordpress.com Pagerank

Statistică

  • 7,976 hits

23.06.2014

Flag Counter

Arhive

Follow fata noptii on WordPress.com
