fata noptii

revista blogurilor

ȚEAPA Romtelecom: sub brand nemțesc, dar șmecheria-i românească


AdrianHalpert.com

Romtelecom și Cosmote au comunicat oficial astăzi că se vor „rebrandui” sub marca Telekom România. Foarte frumos! Nemții au cumpărat compania, dar, cum spuneam și în titlu, șmecheria rămâne în cea mai pură formă românească. „Și cu asta ce-am făcut?”, vorba lui Constantin Tănase…

Vizita unui curier

telekomSă mă explic. Nu-mi stă în obișnuință să amestec problemele personale cu subiectele de care scriu. Fac o excepție de această dată deoarece cred că experiența mea trebuie împărtășită și altora, care ar putea trage ceva învățăminte din ea.

În urmă cu vreo trei luni, îmi sună la poartă un curier. Cu un pachețel de la Romtelecom. Bălmăjește ceva despre o promoție și despre clienții fideli. Ok. Cum aveam treabă la calculator și gândurile îmi erau în altă parte, mă grăbesc să-l expediez, semnez ce-mi pune sub nas și îi zic mulțumesc și la revedere. Pachețelul aterizează nedesfăcut într-un dulap și cu asta-basta…

Vezi articol original 24 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la August 18, 2014 de în adrian halpert şi etichetată , , .

pagerank

Fatanoptii.wordpress.com Pagerank

Statistică

  • 8,060 hits

23.06.2014

Flag Counter

Arhive

Follow fata noptii on WordPress.com
