fata noptii

revista blogurilor

Și eu unde parchez, dom’ primarăș?


„Păi vă era greu să trimiteți o adresă către titularii celor maximum 20 de locuri de parcare care se desființează cum că „onorate cetățean (a se citi fraier) plătitor de taxe și impozite locale, vezi că îți luăm parcarea, vezi ce faci și cum obții alt loc care să nu fie la 2 km de locuință”? Nu vă era, mămăligoiu’ vostru de dezorganizați puturoși. Bine că felicitări de Anul Nou îmi știți trimite, pe banii mei, că la mare lucru îmi folosesc.”
@Clujissime

Clujis(s)ime

Doamnelor și domnilor,

Dorim să vă informăm pe această cale că veți beneficia (de bine ori de rău, că habar n-am cât o să fie de convenabilă) de o nouă bandă de biciclete (cu dublu sens, probabil) la mine-n cartier. Sper să vă fie de folos și plăcere (eu nu biciclez, pentru că nu m-am învrednicit să învăț la vârsta potrivită). Asta a fost scurta bucățică de amor.

Năbădăile? Păi să vă explic: acum se trasează parcările. Și, de vreo două zile, sunt trasate reperele pentru toate benzile, parcările și ce-o mai fi de trasat. În condițiile în care actualul meu loc de parcare (cu abonament plătit) se desființează (nu-i bai), să îmi spună serviciul parcări al Primăriei că nu știe unde îmi va da alt loc decât după ce se trasează toate marcajele (adică banda de biciclete cea nouă, benzile de circulație auto, restul parcărilor nedesființate) mi se pare…

Vezi articol original 134 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Iulie 22, 2014 de în Clujis(s)ime şi etichetată , , , , , , , .

pagerank

Fatanoptii.wordpress.com Pagerank

Statistică

  • 8,042 hits

23.06.2014

Flag Counter

Arhive

Follow fata noptii on WordPress.com
