fata noptii

revista blogurilor

Amantul însurat şi campionatul mondial de fotbal


„Eu ţin cu Argentina de când mă ştiu. Şi am fost erou în seara aia, juca cu Belgia şi nici mort n-aş fi ratat. Mă trimisese Teo la cumpărături şi pe drum am mâncat un desert cum ar veni, hehe. Dar cu ce preţ, că am dat cu capul de uşa la Cati şi am venit acasă cu ditamai cucuiul. Şi am cumpărat numai bazaconii, că nu am înţeles nimic din ce scrisese nevastă-mea pe listă. În fine, una peste alta, a fost o seară reuşită, am futut pe toate fronturile cum ar veni, hehe, că a câştigat Argentina.”
@Iulicika

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Iulie 13, 2014 de în Iulicika şi etichetată , , , .

pagerank

Fatanoptii.wordpress.com Pagerank

Statistică

  • 8,009 hits

23.06.2014

Flag Counter

Arhive

Follow fata noptii on WordPress.com
