fata noptii

revista blogurilor

Nu merg eu la biserică, da` când mă duc… intru în altar!


Pishky's Blog

Știu… știu… știu… sunt o păcătoasă pentru că am intrat în altar. Și totuși… nu mă ardeți, vă rog, pe rug :D.

Am vrut să scriu ieri… doar că… doar că ieri n-am mai scris. Dar știți voi momentul acela când se aliniază toate planetele, răsturnându-ți o mare parte din lumea ta? Ei bine da. Planetele, ieri, s-au aliniat împotriva mea și n-am mai scris. Dar nu-i nimic. Scriu azi. Și ca să le-o iau înainte planetelor, asta în caz că se gândesc ca pe mai târziu să se alinieze iar, scriu de dimineață. Na. Ete așa! Aliniați-vă cât vreți de acum încolo!

Duminică dimineața, având o mult prea mare lene să mă ridic din pat, mi-am rugat o prietenă să se ducă să-mi spună și mie la ce oră, luni, am competențele. Și uite așa, speriată ea de aglomerația de la biserică am aflat eu că-i pe acolo sărbătoare…

Vezi articol original 553 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Iunie 20, 2014 de în Pishky.

pagerank

Fatanoptii.wordpress.com Pagerank

Statistică

  • 7,999 hits

23.06.2014

Flag Counter

Arhive

Follow fata noptii on WordPress.com
