fata noptii

revista blogurilor

Avincis pe scurt


Vinul din Cluj

Scurta dar placuta a fost vizita pe care am facut-o luni, de Rusalii, la Vila Dobrusa, la Crama Avincis. Nu va mai spun despre cele 8 ore petrecute pe drum, in masina, bucurandu-ma de vara curajoasa instalata peste Transilvania, de bucatile de autostrada, si de perspectiva vinurilor reci ce ma asteptau in racoarea cramei. Parca ma si vedeam, stand pe terasa sub umbrelele generoase, ca si anul trecut, conversand alene cu ochii la peluza impecabila si la via din zare…

peluza si conac peluza si conac

Toate au fost asa cum mi le inchipuiam, insa mult mai condensate, deoarece am ajuns abia pe la mijlocul dupamiezii, si am ratat o buna parte din activitati. Asadar, am inceput cu activitatea de baza, respectiv am dat repede pe gat vreo doua pahare din Domnul de Roua alb 2013, un vin ce are darul de a se duce pe gat in jos…

Vezi articol original 427 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Iunie 17, 2014 de în Vinul din Cluj.

pagerank

Fatanoptii.wordpress.com Pagerank

Statistică

  • 7,971 hits

23.06.2014

Flag Counter

Arhive

Follow fata noptii on WordPress.com
