fata noptii

revista blogurilor

Sinistru bătură clopotele…


Mihai Ghimpu: Sunt liberal, îmi place libertatea

10453180_652190411516689_1930148622_nMai bine de două decenii am inserat în presa republicană zeci de articole pe diverse teme.

Am scris cu diferite ocazii despre mulţi oameni de vază ai acestei ţări, schiţând din cuvinte un număr impunător de portrete umane. Niciodată însă nu mi-a fost atât de greu să scriu ca astăzi. Pentru că orice aş scrie, oricare cuvânt îmi pare sărac şi lipsit de greutate. Sufletul acestei personalităţi a fost mult prea bogat şi de o asemenea dimensiune valorică, încât niciun atribut nu ar putea să-l descrie pe deplin. Vă explic de ce – acum doi ani l-am pierdut pe tatăl meu biologic, iar azi, vineri, 6 mai 2014, l-am petrecut în ultimul drum pe tatăl meu spiritual, Ion Proca.

A plecat dintre noi un mare ziarist, poet, prozator, dramaturg, eseist şi traducător.

A încetat din viaţă un mare patriot, un adevărat iubitor de neam şi de ţară, luptător pentru adevăr…

Vezi articol original 1.728 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Iunie 15, 2014 de în Mihai Ghimpu şi etichetată , , , , , , .

pagerank

Fatanoptii.wordpress.com Pagerank

Statistică

  • 8,009 hits

23.06.2014

Flag Counter

Arhive

Follow fata noptii on WordPress.com
