fata noptii

revista blogurilor

Destin vs. Coincidențe


Nico Dumitrascu's Blog

Daca mă întreba cineva în urmă cu ceva vreme ce cred despre destin, îi spuneam clar, pe un ton ușor superior, că nu există.
Am flash-uri cu discuții pe care le aveam cu prietenii pe tema asta și cu replicile mele de atotștiutoare:
„Nu e destin, sunt coincidențe” sau
„Destinul și norocul și le face omul cu mâna lui” și altele din aceeași serie.

Eram tare convinsă că am dreptate. Acum pe bune, un om pragmatic și orientat către rezultate nu poate crede în chestii de-astea intangibile. Ar însemna ca în loc să încerce să influențeze tot, pentru a ajunge la un rezultat, ar trebui să se lase pe mâna destinului. Hai lasă, că dacă o fi scris în stele, oi face și eu targetul anul ăsta! Not an option!

Știu că erau câteva chestii care imi atrăgeau atenția, pentru că nu se potriveau în puzzle: senzațiile de deja-vu sau…

Vezi articol original 723 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Iunie 6, 2014 de în Nico Dumitrascu's Blog şi etichetată , .

pagerank

Fatanoptii.wordpress.com Pagerank

Statistică

  • 7,971 hits

23.06.2014

Flag Counter

Arhive

Follow fata noptii on WordPress.com
