fata noptii

revista blogurilor

Globul vrăjitoarei, profeţiile sociologilor şi festivalul de la Bucureşti


Un domn care, dupa ce s-a cam lasat de partidisme, scrie chiar ok… 🙂

CRONICA [R]

Cred că mi-am descoperit mîndria personală, aceea de a fi contemporan cu festivalul, sau carnavalul, oricum îi zicem e produsul nostru, cu o tradiţie de peste un secol. Primul care l-a descris nu a fost sociolog, dar a avut intuiţie de geniu, prezicerile sale rămîn valabile pînă în ziua de azi.

Eu am trăit destul pentru a apuca 2 ediţii. Ediţia 1 a apărut la apogeul dominaţiei sovietice, imediat înainte de prăbuşirea dramatică. Ea a purtat oficial numele „Cîntarea României” şi a însemnat transformarea luptei de clasă în bîlci, clasa muncitoare nu mai avea adversar şi nu era bine dacă se plictisea.

Iată că am apucat şi ediţia 2. Am ajuns oare la apogeul democraţiei? Se vede că am ajuns. Urmează prăbuşirea? Probabil. Istoria şi statistica nu oferă alte modele.

În era internetului, a televiziunii prin satelit şi a telefoanelor inteligente, nimeni nu mai are voie să se plictisească. De…

Vezi articol original 231 de cuvinte mai mult

2 comentarii la “Globul vrăjitoarei, profeţiile sociologilor şi festivalul de la Bucureşti

  1. Zorin Diaconescu
    Mai 29, 2014

    mulţumesc pentru redistribuire

    Apreciază

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Mai 29, 2014 de în CRONICA REZERVISTULUI şi etichetată , , .

pagerank

Fatanoptii.wordpress.com Pagerank

Statistică

  • 7,976 hits

23.06.2014

Flag Counter

Arhive

Follow fata noptii on WordPress.com
