fata noptii

revista blogurilor

Promovez cultura: Turneul Stradivarius


Pishky's Blog

Acum vreo lună și o săptămână, pe când participam și eu la o conferință, spuneam pe scenă că doresc să promovez cultura și frumosul în fiecare colțișor al blogului meu. Și uite tu, cititorule, cum după o lună și o săptămână, am ocazia să te încânt cu artă, căci și arta este o formă a culturii. Arta îmbină și frumosul, dar și cultura.

Așa cum am mai spus și în alte articole, credeam că pe teritoriul României nu mai există cultură, nu mai există frumos și implicit nu mai există nicio formă de artă contemporană. De fapt, credeam că nu mai există nimic. Poate doar cantități industriale de prostie, incultură și nepăsare. De când am pășit însă în lumea asta minunată a bloggingului, am descoperit oameni minunați care se înconjoară cu multă cultură. Și astfel am redescoperit eu frumosul. Am descoperit oameni cărora le pasă de mediul în care trăiesc…

Vezi articol original 919 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Mai 18, 2014 de în Pishky şi etichetată , , , , .

pagerank

Fatanoptii.wordpress.com Pagerank

Statistică

  • 7,971 hits

23.06.2014

Flag Counter

Arhive

Follow fata noptii on WordPress.com
