fata noptii

revista blogurilor

Oltenia are un Caragiale al ei


Mantaua lui Gogol

„Este pe Terra o ţară,

Bogată. Privind de-afară

Image

Cu oameni buni şi frumoşi,

Condusă de ticăloşi”

                                                                     Nicole DINCĂ

 

B. P. Haşdeu referindu-se la marele nostru comediograf Caragiale a spus: „România are un Moliere al ei”.

Odată cu apariţia piesei „Despre oameni şi câini” acelaşi lucru se poate spune despre Tony Dincă: Oltenia are un Caragiale al ei. Pentru unii, spusele mele pot părea doar o glumă cordială, dar eu sunt sigur că timpul şi pana ascuţită a scriitorului vor demonstra că am avut dreptate.

La început l-am cunoscut pe omul Nicolae Dincă – bun de pus pe rană, pe urmă l-am cunoscut ca actor – un talent deosebit, mai târziu ca poet cu un umor…

Vezi articol original 656 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Februarie 26, 2014 de în mihai traista şi etichetată , , , , .

pagerank

Fatanoptii.wordpress.com Pagerank

Statistică

  • 8,009 hits

23.06.2014

Flag Counter

Arhive

Follow fata noptii on WordPress.com
