fata noptii

revista blogurilor

Iertare, iertare, iertare!


Evident, un text deosebit pe care il recomand cu caldura.

GriArg

Blogul meu face azi cinci ani (cinci ani pe wordpress, pentru că până a ajunge pe wordpress, a mai fost și pe yahoo, blogspot și… of, pe unde n-a mai fost!). Sper că postarea  de azi este una porivită la aniversară! 🙂

* * *

V-am obișnuit  deja cu postările mele în care îmi exteriorizez mândria, dar și recunoștința față de părinți și bunici. Cerându-mi iertare pentru o explicabilă doză de vanitate, insist și de această dată pe sentimentul de recunoștință (în general, pentru toți cei pe care aceste rânduri îi evocă, și în special pentru tata).

Citeam zilele astea în Timpul, într-un articol de Constantin Tănase,  intitulat Testamentul lui Grigore Vieru:

Când era încă printre noi i s-a reproșat slăbiciunea pentru „pomelnice”. Ce erau aceste „pomelnice” care-i supăra atât de mult pe unii?

… În 1988, când URSS și PCUS erau încă în forță, nu era o acțiune…

Vezi articol original 910 cuvinte mai mult

2 comentarii la “Iertare, iertare, iertare!

  1. CiGriArg
    Februarie 23, 2014

    Mulțumesc frumos. Mă simt onorată de recomandare, mai ales că se întâmplă pe un blog pe care și eu îl recomand cu toată inima!

    Apreciază

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Februarie 21, 2014 de în GriArg şi etichetată , .

pagerank

Fatanoptii.wordpress.com Pagerank

Statistică

  • 8,060 hits

23.06.2014

Flag Counter

Arhive

Follow fata noptii on WordPress.com
