fata noptii

revista blogurilor

viaţă (nr.2/septembrie 2012)


 Am trăit între ţipătul mirat al venirii-ntre voi

şi bocetul înăbuşit al plecării târzii

în tot acest timp am iubit

sânul plin, diafan

floare albă în lumina rece a dimineţii

vai, cât îmi plăcea să trag cu dinţii de el

zâmbeam chiar şmechereşte

cu laptele prelins pe obraz.

Da, a fost dragoste la prima vedere

sânul plin, diafan

floare albă în lumina puternică a amiezii

aurie în mângâierea luminii discrete de seară

l-am iubit şi profilat doar

pe conturul palid al lunii

dătător de viaţă şi speranţă

catifelat şi cald ca o seară târzie de vară.

Luna-mi zâmbeşte complice

 când caut cu buzele arse  sânul izbăvitor

vai, cât îmi place să trag cu dinţii de el

şi să zâmbesc şmechereşte

cu amintirile prelinse pe obraz

în timp ce un bocet înăbuşit

se aude în noapte.

Uite-asa-i viata, ca un zbor

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Septembrie 9, 2012 de în rares pintea şi etichetată , , , , , , , .

pagerank

Fatanoptii.wordpress.com Pagerank

Statistică

  • 7,971 hits

23.06.2014

Flag Counter

Arhive

Follow fata noptii on WordPress.com
